Het subtiele verschil tussen een klant en een consument

21 oktober 2023 door Monique van Etten

Je bent dus klant en voelt je onderdeel van het geheel, en dat is een wezenlijk verschil met de rol van consument die je moet spelen om de winstmaximalisatie van de ander te waarborgen. Dus een zelfgekozen positie of een rol die je ongemerkt hebt opgelegd gekregen...

Lees meer

Melk? Ik lust het wel rauw!

15 oktober 2023 door Monique van Etten

Dat heeft dus ironisch genoeg wel vooral te maken met de manier waarop de boer het wettelijk gezien moet bewaren. Zou je de melk warm uit de uier drinken, dan kan het haast niet fout gaan.

Lees meer

Suver wast dubbel schoon

15 oktober 2023 door Monique van Etten

'Ik kan het goed onthouden omdat jullie logische keuzes maken. Als ik het voor het ene product snap, dan kan ik zelf bedenken waarom je hebt gekozen voor iets, zelfs als je maar een klein deel van het verhaal vertelt.

Lees meer

Waarom moet ik voor minimaal € 35,- kopen?

8 oktober 2023 door Monique van Etten

Ik moet al over een drempel omdat ik niet graag online koop, maar ik ga voor jullie overstag. Maar nu loop ik toch vast. Waarom zo'n klantonvriendelijke onderwaarde?

Lees meer

Kant en klaar, maar dan zoals ik het zelf zou maken

8 oktober 2023 door Monique van Etten

Als ik een kant en klaar maaltijd bedoel dan bedoel ik dus eigenlijk een maaltijd zoals ik hem zelf zou maken maar dan dus kant en klaar. Oh ja, en ook liefst met lokale en biologische ingrediënten natuurlijk... Ik weet het ik heb veel noten op mijn zang.

Lees meer

Waarom moet ik bezorgkosten betalen als ik zelf ophaal?

25 september 2023 door Monique van Etten

Wat we óók zouden kunnen doen, maar dus niet doen omdat we het niet eerlijk vinden, is elk product ietsje duurder maken. Maar dan betaal je dus relatief meer als je meer boodschappen doet... En dat klopt dus in onze ogen niet.

Lees meer